TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka: 0 zł, dostawa od 12 zł, do darmowej dostawy brakuje 150 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość wartość rabat
dostawa od 12 zł, do darmowej dostawy brakuje 150 zł
do zapłaty 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

      REGULAMIN  SKLEPU  INTERNETOWEGO

      Sklep internetowy firmy eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków, działający pod adresem www.eherbata.pl prowadzony przez eherbata.pl sp. z o.o. ul.Szpitalna 24, 31-024 Kraków, NIP: 6762506037 ; KRS: 0000614337, SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, reprezentant spółki: Mariusz Zygmunt (prezes zarządu), kapitał zakładowy 5.000 zł. Jego celem jest umożliwienie dokonywania zakupów za pośrednictwem Internetu.
      DEFINICJE:
      Sklep internetowy (Sklep) – prowadzony przez eherbata.pl sp. z o.o. serwis internetowy, dostępny pod adresem www.eherbata.pl, umożliwiający Klientom Sklepu składanie zamówień.
      Klient - każda osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
      Oferta - produkty umieszczane na stronach Sklepu internetowego www.eherbata.pl
      Koszyk - element funkcjonalny Sklepu, który umożliwia Klientowi dokonanie zakupów za pomocą strony www.eherbata.pl
       
      SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
       
      1. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek Polski.
      2. Wszystkie ceny podane w Sklepie są detalicznymi cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena produktu podana w treści danej oferty Sklepu obejmuje podatki oraz wszystkie opłaty wymagane przez przepisy obowiązującego prawa.
      3. Przeglądając ofertę należy wybrać produkt/y poprzez kliknięcie przycisku „do koszyka”. Po wybraniu produktów następuje etap realizacji zamówienia, w tym celu należy kliknąć przycisk „FINALIZUJ ZAMÓWIENIE” a następnie wybrać jedną z 3 dostępnych opcji: zamówienie bez rejestracji konta, z rejestracją konta lub logując się na posiadane konto.
      4. Rejestracja konta daje możliwość podglądu w historię zamówień oraz brak konieczności wypełniania formularza z danymi przy następnym zamówieniu. W każdej chwili można zmienić swoje dane oraz ustawienia konta.
      5. Kolejnym etapem jest wybranie formy zapłaty.
      6. Złożenie oraz skompletowanie zamówienia jest potwierdzane wiadomością e-mail.
      7. Realizacja złożonego przez Klienta zamówienia rozpocznie się dopiero po otrzymaniu przez Sprzedawcę potwierdzenia poprawnego dokonania płatności, chyba, że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie w przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni kalendarzowych od złożenia zamówienia.
      8. Potrzebę wystawienia f-ry VAT prosimy zgłosić obsłudze Sklepu, zaznaczając odpowiednie pole formularza podczas składania zamówienia.
         
      DOSTAWA
       
      1. Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się zwykle w ciągu 2 dni a czas na dostawę wynosi odpowiednio:
        Inpost Paczkomaty - 1 dzień
        DHL punkty odbioru - 1-2 dni
        kurier DHL - 1-2 dni
      2. Zamówienia o wartości powyżej 150 zł są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.
      3. Koszty dostawy:
           0 zł - przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym Kraków, ul. Szpitalna 24 lub dla zamówień realizowanych w obszarze Polski o wartości min. 150 zł
        12 zł - punkty i automaty DHL POP
        15 zł - Inpost Paczkomaty 24/7
        15 - kurier DHL
        18 zł - kurier DHL (pobranie)

        Koszt dostawy zagranicznej: kraje UE 55 zł / €13 
        Wielka Brytania 75 zł; Norwegia 100 zł, USA 200 zł  (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności). Zamówienia zagraniczne dostarczamy kurierem DHL a czas dostarczenia wynosi zwykle 7 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto sklepu.
      4. W przypadku dostawy do państw spoza Unii Europejskiej, wartość zamówienia może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
          
      PŁATNOŚĆ
       
      1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
      • pobranie (zapłata przy odbiorze)
      • PayU (szybkie przelewy)
      • BLIK
      • karta / Google Pay / Apple Pay
      • PayPal
      • tradycyjny przelew PLN: mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie EUR: mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie USD: mbank IBAN: PL 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie CZK: mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.

      PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
       
      1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
      2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
      3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
      4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
      5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
      6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: "eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków" nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
      7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
      8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
      9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
      10. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
      • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
      • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
      • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

      REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
       
      1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
      2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres herbaciarnia@eherbata.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
      3. Prosimy o zwracanie produktów na adres: "eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków", można skorzystać z formularza (pobierz wzór).

      REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
       
      1. Sklep podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
      2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sklep o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu.
      3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu, Klient może zgłaszać na adres: "eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków", e-mailem herbaciarnia@eherbata.pl lub przy użyciu formularza kontaktowego.
      4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z działaniem Sklepu.
      5. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
                                                                                
      POSTANOWIENIA KOŃCOWE
       
      1. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy eherbata.pl sp. z o.o. a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
      2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
      3. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr/.