TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka: 0 zł, koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość rabat wartość
koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
do zapłaty 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
      REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

      Poniższy Regulamin określa ogólne warunki sprzedaży obowiązujące w sklepie internetowym, dostępnym pod adresem www.eherbata.pl (dalej sklep internetowy) , prowadzonym przez eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków, NIP: 6762506037 ; KRS: 0000614337, SĄD REJONOWY DLA KRAKOWA ŚRÓDMIEŚCIA W KRAKOWIE, XI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, reprezentant spółki: Mariusz Zygmunt (prezes zarządu), kapitał zakładowy 5.000 zł (dalej Sprzedawca). Regulamin dostępny jest pod adresem strony internetowej sklepu internetowego.

      1. Zakres obowiązywania Regulaminu
      Regulamin obowiązuje dla wszystkich zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego. Oferta sklepu internetowego przeznaczona jest dla klientów detalicznych i biznesowych.

      2. Zawarcie umowy
      Prezentacja produktów w sklepie internetowym stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. W celu zawarcia umowy sprzedaży należy dodać wybrane produkty do koszyka zakupowego i złożyć zamówienie. Koszyk zakupowy i wprowadzane w formularzach dane można modyfikować przed złożeniem zamówienia korzystając w tym celu z dostępnych w aplikacji sklepu internetowego funkcji i komunikatów ukazujących się w trakcie procesu składania zamówienia. Potwierdzenie i finalizacja zamówienia następuje poprzez wybranie przycisku „zamawiam i płacę”. Wybranie tego przyciski jest równoznaczne ze złożeniem wiążącego strony umowy zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku zakupowym. Z chwilą wpływu i rejestracji zamówienia w systemie informatycznym sklepu internetowego zawarta zostaje umowa sprzedaży. Potwierdzenie zamówienia i zawarcie umowy zostanie potwierdzone przez Sprzedawcę drogą elektroniczną (e-mail), na adres wskazany w zamówieniu.

      3. Opinie konsumenckie
      Opinie w sklepie są sprawdzane pod kątem autentyczności przed ich publikacją. Pochodzą  od konsumentów, którzy w rzeczywistości kupili/używali oceniane produkty. Korzystamy z rozwiązań Trusted Shops jako niezależnego dostawcy usług w zakresie pozyskiwania opinii. Trusted Shops podjął działania mające na celu zapewnienie autentyczności opinii, więcej informacji pod tym linkiem https://help.etrusted.com/hc/pl/articles/4419944605341. Niektóre opinie produktowe w sklepie są weryfikowane przez obsługę sklepu internetowego przed publikacją.

      4. Język i zasady utrwalania umowy
      Umowa sprzedaży zostaje zawarta drogą elektroniczną, jednakże Sprzedawca utrwala jej treść na piśmie w języku polskim. Treść umowy zostanie przesyłana pocztą elektroniczną (e-mail) na adres Kupującego, wskazany w zamówieniu. Informacje dotyczące zamówienia dostępne będą także na koncie klienta w sklepie internetowym.


      DOSTAWA

      1. Zamówione produkty dostarczane będą za pośrednictwem współpracujących ze Sprzedawcą firm kurierskich.
      2. Wskazane w ofercie ceny produktów nie uwzględniają kosztów przesyłki.
      3. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki dostępne są także w procesie składania zamówienia w sklepie internetowym.
      4. Koszty wysyłki
      Na terenie Polski:

      • 0 zł - jeśli zamówione produkty przekraczają wartość 150 zł brutto
      • 0 zł - odbiór własny w sklepie firmowym Sprzedawcy: Kraków, ul. Szpitalna 24
                   (odbiór pn-sb w godz. 10:00-21.00, nd 11:00-18.00)
      • 12 zł - punkty i automaty DHL POP (dostawa w 1-2 dni)
      • 15 zł - InPost Paczkomaty 24/7 (dostawa w 1 dzień)
      • 15 zł - InPost kurier 
      • 18 zł - InPost kurier pobranie
      • 15 - kurier DHL (dostawa w 1-2 dni)
      • 18 zł - kurier DHL pobranie (dostawa w 1-2 dni)

      Poza granicami Polski: 
      • Koszt dostawy zagranicznej: kraje UE 55 zł / €13 Wielka Brytania 75 zł; Norwegia 100 zł, USA 200 zł  (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności)

      5. Zamówienia zagraniczne dostarczamy kurierem DHL. Realizacja zamówienia poza granice Polski następuje po wpływie środków na konto Sprzedawcy a czas dostawy wynosi zwykle 7 dni roboczych.
      6. W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu
      o wartość należnych opłat celnych.


      PŁATNOŚĆ

      1. Sklep oferuje następujące metody płatności:

      • pobranie (zapłata przy odbiorze)
      • PayU (szybki przelew bankowy)
      • BLIK
      • karta / Google Pay / Apple Pay
      • PayPal
      • przelew PLN: mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie EUR: mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie USD: mbank IBAN: PL 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie CZK: mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
         
      2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności, za zamówione produkty i koszty dostawy. W przypadku gdy Kupujący wybrał formę zapłaty "za pobraniem" realizacja zamówienia następuje niezwłocznie. Zamówienie ulega anulowaniu, jeśli wpłata środków za zamówione produkty nie nastąpi w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia zamówienia. Zamówione produkty do momentu rejestracji wpłaty, nie będą w sklepie zarezerwowane.


      PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      1. Kupujący, bez względu na to czy jest konsumentem czy też nie, ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Możliwość odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym kupujący wszedł w posiadanie zamówionego produktu lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie zamówionego produktu.
      2. O odstąpieniu od umowy, pod rygorem nieważności, Kupujący zobowiązany jest poinformować Sprzedawcę w formie pisemnej w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do Regulaminu (pobierz wzór).
      3. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Kupującemu zostaną zwrócone wszystkie dokonane płatności, w tym różnica kosztów pomiędzy otrzymaną przez Sprzedawcę należnością za dostawę i kosztem najtańszej opcji dostarczenia oferowanej przez Sprzedawcę o której mowa w Regulaminie. Zwrot należności nastąpi nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca otrzymał oświadczenie woli Kupującego o odstąpieniu od umowy. Zwrot należności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Kupującego w pierwotnej transakcji, chyba że Strony umowy uzgodnią inny sposób. Kupujący w każdym przypadku nie ponosi żadnych opłat związanych z tym zwrotem.
      4. Sprzedawca , w przypadku gdy produkty zostały już wysłane do Kupującego, zastrzega sobie prawo, wstrzymania się ze zwrotem należności do czasu zwrotu produktów lub do czasu dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
      5. Produkty należy odesłać niezwłocznie na adres Sprzedawcy tj.: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostało wysłane do Sprzedawcy oświadczenie woli o odstąpieniu od umowy.
      6. Koszty zwrotu produktów ciążą na Kupującym.
      7. Kupujący odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikającej z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i jego funkcjonowania.
      8. Kupujący, celem usprawnia procedury zwrotu, zobowiązany jest wraz z produktem zwrócić Sprzedawcy dowód zakupu (faktura lub paragon).


      REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY

      1.  Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Kupującym przysługuje prawo określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta (Dz.U.2020.287). Na zasadach tam określonych Kupujący może żądać naprawy lub wymiany produktu niezgodnego z umową bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny produktu albo odstąpić od umowy.
      2.  Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności zamówionego produktu z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego produktu określony został dłuższy termin przydatności do użycia.
      3. Zarówno Kupującym którzy są konsumentami jak i tym którzy nimi nie są przysługuje prawo składania reklamacji w ramach rękojmi z powodu wad fizycznych i prawnych w terminie 2 lat od wydania towaru.
      4. W przypadku gdy Kupującemu z tytułu zakupionego produktu przysługuje na ten produkt dodatkowa gwarancja, Informacje dotyczące jej warunków Sprzedawca dołączy do przesyłki produktu. Warunki gwarancji dostępne będą także w aplikacji sklepu internetowego.
      5. Zwrotu reklamowanego produktu należy dokonać na adres Sprzedawcy tj. eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków.
      6. Reklamacje należy złożyć na druku reklamacji, który stanowi załącznik do Regulaminu (pobierz druk).
      7. Reklamacje można składać:
        a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herbaciarnia@eherbata.pl
        b) na piśmie na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków
        c) telefonicznie pod numerem 604 133-733.


      USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

      1. W celu korzystania z sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zalecane jest włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz akceptacji plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami. Niedopuszczalne jest zamieszczanie treści o charakterze bezprawnym.
      2. Sprzedawca zobowiązuje się podejmować wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć, bez zbędnej zwłoki, wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne.
      3. O wszelkich ujawnionych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usługach sklepu internetowego Kupujący mogą powiadomić Sprzedającego za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) na adres: herbaciarnia@eherbata.pl. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego należy wskazać rodzaj oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.    


      KODEKS DOBRYCH PRAKTYK

       1. Dobrowolnie podporządkowaliśmy się „Kryteriom jakości Trusted Shops" dostępnych pod tym linkiem.


      POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

      1. Informujemy, że Kupującym będącymi Konsumentami przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o
           sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich.
      2. Ponadto pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR
           stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na
           odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
      3. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i
           sprzedawca) wyrażą na to zgodę.
      4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu
           z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe
           regulacje.