DOSTAWA
- Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się zwykle w ciągu 2 dni a czas na dostawę wynosi odpowiednio:
Inpost Paczkomaty - 1 dzień
DHL punkty odbioru - 1-2 dni
kurier DHL - 1-2 dni - Zamówienia o wartości powyżej 150 zł są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.
- Koszty dostawy:
0 zł - przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym Kraków, ul. Szpitalna 24 lub dla zamówień realizowanych w obszarze Polski o wartości min. 150 zł
12 zł - punkty i automaty DHL POP
15 zł - Inpost Paczkomaty 24/7
15 zł - kurier DHL
18 zł - kurier DHL (pobranie)
Koszt dostawy zagranicznej: kraje UE 55 zł / €13 ; Wielka Brytania 75 zł; Norwegia 100 zł, USA 200 zł (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności). Zamówienia zagraniczne dostarczamy kurierem DHL a czas dostarczenia wynosi zwykle 7 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto sklepu. - W przypadku dostawy do państw spoza Unii Europejskiej, wartość zamówienia może ulec odpowiedniemu zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.
PŁATNOŚĆ
- Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
- pobranie (zapłata przy odbiorze)
- PayU (szybkie przelewy)
- BLIK
- karty / Google Pay / Apple Pay
- PayPal
- tradycyjny przelew PLN: mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie EUR: mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie USD: mbank IBAN: PL 87 1140 2004 0000 3112 0558 7789 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie CZK: mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: "eherbata.pl sp. z o.o., Al. W. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków" nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
- Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
- umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
- Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
- Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres herbaciarnia@eherbata.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Prosimy o zwracanie produktów na adres: "eherbata.pl sp. z o.o., Al. W. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków", można skorzystać z formularza (pobierz wzór).