TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka 0 pln ; ; dostawa od 7 pln, do darmowej brakuje 100 pln
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość wartość rabat
dostawa od 7 pln, do darmowej brakuje 100 pln
do zapłaty 0 pln
kod promocyjny
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

DOSTAWA
 
  1. Skompletowanie i wysyłka zamówienia odbywa się w ciągu 24 godzin (najpóźniej następnego dnia roboczego) od zaksięgowania wpłaty lub wyboru opcji pobrania.
  2. Dostarczenie przesyłek w obszarze Polski następuje w ciągu 2 dni roboczych od przekazania firmie kurierskiej.
  3. Zryczałtowany koszt wysyłki zagranicznej wynosi 45 pln / €10. Wysyłka zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
  4. Zamówienia o wartości powyżej 100 pln są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.

      darmowa - odbiór w sklepie firmowym w Krakowie, ul. Szpitalna 24
      7 pln - Poczta Polska, odbiór w punkcie
      9 pln - Poczta Polska, odbiór w punkcie (pobranie)
      8 pln - kurier POCZTEX 48
    12 pln - kurier POCZTEX 48 (pobranie)
    11 pln - paczkomat
    13 pln - kurier GLS
    18 pln - kurier GLS (pobranie)
    45 pln - wysyłka zagraniczna (opłata stała, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności)
    
PŁATNOŚĆ
 
  1. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów płatności:
  • pobranie (zapłata przy odbiorze, obszar Polski)
  • PayU (szybkie płatności internetowe)
  • karta (operator PayU)
  • PayPal
  • tradycyjny przelew PLN: BZWBK 95 1090 2053 0000 0001 3083 7439  eherbata.pl sp. z o.o.
  • przelew w innych walutach IBAN: PL 95 1090 2053 0000 0001 3083 7439 ; SWIFT: WBKPPLPP  eherbata.pl sp. z o.o.

PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
 
  1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia(na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór), jednak nie jest to obowiązkowe.
  3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzili się Państwo na inne rozwiązanie. W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: "eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków" nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni.
  7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
  8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy, wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
  9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktem dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
  10. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • umowy, w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

REKLAMACJE ZWIĄZANE Z ZAMÓWIENIAMI
 
  1. Sklep jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.
  2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu należy kierować na adres herbaciarnia@eherbata.pl. Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  3. Prosimy o zwracanie produktów na adres: "eherbata.pl sp. z o.o. ul. Szpitalna 24, 31-024 Kraków", można skorzystać z formularza (pobierz wzór).