DOSTAWA
1. Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich.
2. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są poniżej oraz w trakcie składania zamówienia.
3. Zamówienia o wartości powyżej 150 zł są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.
Koszty wysyłki wynoszą:
- 0 zł - przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym Kraków, ul. Szpitalna 24 lub w centrum logistycznym Kraków, al. Beliny-Prażmowskiego 16
(odbiór pn-pt w godz. 10-20.00, sb 10-18.00) - 12 zł - punkty i automaty DHL POP (dostawa w 1-2 dni)
- 15 zł - Inpost Paczkomaty 24/7 (dostawa w 1 dzień)
- 15 zł - kurier DHL (dostawa w 1-2 dni)
- 18 zł - kurier DHL pobranie (dostawa w 1-2 dni)
- Koszt dostawy zagranicznej: kraje UE 55 zł / €13 ; Wielka Brytania 75 zł; Norwegia 100 zł, USA 200 zł (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności). Zamówienia zagraniczne dostarczamy kurierem DHL a czas dostarczenia wynosi zwykle 7 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto sklepu.
4. W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu
o wartość należnych opłat celnych.
5. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.
PŁATNOŚĆ
1. Sklep oferuje następujące metody płatności:
- pobranie (zapłata przy odbiorze)
- PayU (szybki przelew bankowy)
- BLIK
- karta / Google Pay / Apple Pay
- PayPal
- przelew PLN: mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie EUR: mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie USD: mbank IBAN: PL 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
- przelew w walucie CZK: mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK eherbata.pl sp. z o.o.
nastąpi w ciągu 5 dni kalendarzowych. Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór).
- Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
- Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
- Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
- Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
- Prosimy także o przesłanie wraz z produktami dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY
- Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
- Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
- W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
- Prosimy o zwracanie produktów na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków.
- Można skorzystać z formy drukowanej (pobierz wzór).
- Reklamacje można składać:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herbaciarnia@eherbata.pl
b) na piśmie na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków
c) kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem 604 133-733.
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne
- O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić e-mailem:
herbaciarnia@eherbata.pl. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
1. Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww.
trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich”.
2. Ponadto pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR
stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na
odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
3. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i
sprzedawca) wyrażą na to zgodę.
4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu
z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe
regulacje.