TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka: 0 zł, koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość rabat wartość
koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
do zapłaty 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

      DOSTAWA

      Koszty wysyłki wynoszą na terenie Polski:

      • 0 zł - jeśli zamówione produkty przekraczają wartość 150 zł brutto
      • 0 zł - odbiór własny w sklepie firmowym Sprzedawcy: Kraków, ul. Szpitalna 24
                   (odbiór pn-sb w godz. 10:00-21.00, nd 11:00-18.00)
      • 12 zł - punkty i automaty DHL POP (dostawa  zazwyczaj w 1-2 dni)
      • 15 zł - InPost Paczkomaty 24/7 (dostawa zazwyczaj w 1 dzień)
      • 15 zł - InPost kurier (dostawa  zazwyczaj w 1-2 dni)
      • 18 zł - InPost kurier pobranie (dostawa  zazwyczaj w 1-2 dni)
      • 15 - kurier DHL (dostawa zazwyczaj w 1-2 dni)
      • 18 zł - kurier DHL pobranie (dostawa zazwyczaj w 1-2 dni)
       

      Koszty wysyłki wynoszą  poza granicami Polski: 

      • kraje UE 55 zł / €13; 
      • Wielka Brytania 75 zł;
      • Norwegia 100 zł;
      • USA 200 zł
        (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności);
      • inne kraje -  za indywidualnym uzgodnieniem kosztu.

      Czas dostawy zagranicznej wynosi zwykle 7 dni roboczych.

      Wysyłka zamówienia poza granice Polski następuje po wpływie środków na konto Sprzedawcy – zazwyczaj w terminie 1-2 dni roboczych.

      W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu o wartość należnych opłat celnych.


      PŁATNOŚĆ

      Sklep oferuje następujące metody płatności:

      • PayU (szybki przelew bankowy)
      • BLIK
      • karta / Google Pay / Apple Pay
      • PayPal
      • przelew PLN:
      • mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie EUR:
      • mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797; SWIFT: BREXPLPWMBK  
      • przelew w walucie USD:
      • mbank IBAN: PL 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378; SWIFT: BREXPLPWMBK  
      • przelew w walucie CZK:
      • mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  
      • pobranie (zapłata przy odbiorze)

      Realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sprzedawcę płatności, za zamówione produkty i koszty dostawy. W przypadku gdy Kupujący wybrał formę zapłaty "za pobraniem" realizacja zamówienia następuje niezwłocznie.

      Zamówienie ulega anulowaniu, jeśli wpłata środków za zamówione produkty nie nastąpi w ciągu 5 dni kalendarzowych od dnia potwierdzenia przez Sprzedawcę zamówienia. Zamówione produkty do momentu rejestracji wpłaty, nie będą w sklepie zarezerwowane.


      PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      Jeśli jesteś konsumentem lub tzw. przedsiębiorcą uprzywilejowanym, możesz odstąpić od umowy sprzedaży internetowej, bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu (otrzymania przesyłki).

      Do zachowania tego terminu wystarczy, że napiszesz do nas:

      • mailowo na adres: herbaciarnia@eherbata.pl
      • lub w formie pisemnej na adres: al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków.
      Możesz (ale nie musisz) użyć w tym celu wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy: (pobierz wzór).

      Niezwłocznie potwierdzimy Ci otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wówczas wyślij do nas zwracany towar na adres: al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków.
       

      Jeśli chcesz przyspieszyć procedurę zwrotu, wraz z produktem odeślij nam dowód zakupu (faktura lub paragon).
       

      Po otrzymaniu towaru niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, zwrócimy Ci środki pieniężne. Pamiętaj, że w przypadku niektórych towarów (np. szybko psujących się), prawo zwrotu nie przysługuje.
       

      Więcej szczegółów o procedurze zwrotów przeczytasz w naszym Regulaminie.