TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka: 0 zł, koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość wartość rabat
koszt dostawy od 12 zł - do darmowej dostawy brakuje 150 zł
do zapłaty 0 zł
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE

      DOSTAWA

      1. Do wskazanych cen produktów należy jeszcze doliczyć koszty przesyłki. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem współpracujących z nami firm kurierskich.
      2. Szczegółowe informacje o możliwych sposobach i terminach dostawy oraz kosztach przesyłki prezentowane są poniżej oraz w trakcie składania zamówienia.
      3. Zamówienia o wartości powyżej 150 zł są objęte darmową dostawą, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz wybraną formę płatności.
        
          Koszty wysyłki wynoszą:

      • 0 zł - przy odbiorze osobistym w sklepie firmowym Kraków, ul. Szpitalna 24 (odbiór pn-sb w godz. 10-21, nd 11-18) lub w centrum logistycznym Kraków, al. Beliny-Prażmowskiego 16 (odbiór pn-pt w godz. 8-16:30) 
      • 12 zł - punkty i automaty DHL POP (dostawa w 1-2 dni)
      • 15 zł - Inpost Paczkomaty 24/7 (dostawa w 1 dzień)
      • 15 - kurier DHL (dostawa w 1-2 dni)
      • 18 zł - kurier DHL pobranie (dostawa w 1-2 dni)
      • Koszt dostawy zagranicznej: kraje UE 55 zł / €13 Wielka Brytania 75 zł; Norwegia 100 zł, USA 200 zł  (stały koszt, bez względu na ilość zamówionych produktów, wagę oraz rodzaj płatności). Zamówienia zagraniczne dostarczamy kurierem DHL a czas dostarczenia wynosi zwykle 7 dni roboczych od momentu wpływu środków na konto sklepu.

      4. W przypadku wysyłki do miejsca docelowego leżącego poza granicami Państw Członkowskich Unii Europejskiej, należna cena zakupionych towarów może ulec zwiększeniu
          o wartość należnych opłat celnych.
      5. Realizacja zamówienia zagranicznego następuje po wpływie środków na konto sprzedawcy.


      PŁATNOŚĆ

        1. Sklep oferuje następujące metody płatności:

      • pobranie (zapłata przy odbiorze)
      • PayU (szybki przelew bankowy)
      • BLIK
      • karta / Google Pay / Apple Pay
      • PayPal
      • przelew PLN: mbank 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie EUR: mbank IBAN: PL 65 1140 2004 0000 3112 0558 7797 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie USD: mbank IBAN: PL 03 1140 2004 0000 3702 7687 6378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
      • przelew w walucie CZK: mbank IBAN: PL 40 1140 2004 0000 3212 1227 5378 ; SWIFT: BREXPLPWMBK  eherbata.pl sp. z o.o.
         
        2. Realizacja zamówienia rozpocznie się po otrzymaniu płatności, chyba że wybrano formę zapłaty "za pobraniem". Zamówienie zostanie automatycznie anulowanie, jeśli wpłata  nie
             nastąpi w ciągu 5 dni kalendarzowych. Zamówione produkty do momentu zaksięgowania wpłaty nie są rezerwowane.


      PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

      1. Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
      2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub e-mailem na adres herbaciarnia@eherbata.pl). Można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy (pobierz wzór).
      3. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
      4. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni  od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
      5. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
      6. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.
      7. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
      8. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
      9. Prosimy także o przesłanie wraz z produktami dowodu zakupu (faktura lub paragon), co usprawni procedurę zwrotu.
         

      REKLAMACJE: ZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ / WADY

      1. Jesteśmy zobowiązani dostarczyć towar bez wad. W przypadku braku zgodności towaru z umową Konsumentowi przysługują uprawnienia określone w rozdziale 5a ustawy o prawach konsumenta. Na zasadach tam określonych Konsument może żądać naprawy lub wymiany towaru niezgodnego z umową, bądź złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny towaru albo odstąpić od umowy.
      2. Ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową ujawniony w ciągu 2 lat od jego dostarczenia, chyba że dla danego towaru określiliśmy dłuższy termin przydatności do użycia – w takim przypadku obowiązuje ten dłuższy termin.
      3. W razie braku zgodności towaru z umową powyższe postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
      4. Informacje dotyczące ewentualnej dodatkowej gwarancji i jej szczegółowe warunki są zawsze dołączane do produktu oraz dostępne na stronach informacyjnych sklepu internetowego.
      5. Prosimy o zwracanie produktów na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków.
      6. Można skorzystać z formy drukowanej (pobierz wzór).
      7. Reklamacje można składać:
        a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: herbaciarnia@eherbata.pl
        b) na piśmie na adres: eherbata.pl sp. z o.o. al. Beliny-Prażmowskiego 16, 31-514 Kraków
        c) kontakt telefoniczny jest możliwy pod numerem  604 133-733.


      USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

      1. W celu korzystania z naszego sklepu internetowego, w tym do przeglądania asortymentu oraz składania zamówień niezbędne jest posiadanie urządzenia multimedialnego z zainstalowaną przeglądarką internetową i dostępem do sieci Internet oraz poczty elektronicznej. W ustawieniach przeglądarki zaleca się włączenie możliwości obsługi skryptów JavaScript oraz zapisu plików Cookies. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania ze sklepu internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

      2. Podejmujemy wszelkie niezbędne działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu i interfejsu naszego sklepu internetowego w zakresie jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie zgłoszone przez użytkowników nieprawidłowości i problemy techniczne
      3. O wszelkich wykrytych nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu i usług naszego sklepu internetowego mogą nas Państwo powiadomić e-mailem:
        herbaciarnia@eherbata.pl. W reklamacji dotyczącej nieprawidłowości związanych z technicznym funkcjonowaniem serwisu sklepu internetowego prosimy o wskazanie rodzaju oraz daty wystąpienia nieprawidłowości.
       

      POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW

      1. Informujemy, że Konsumentom przysługuje możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Informacje o sposobie dostępu do ww.
          trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce Polubowne rozwiązywanie sporów konsumenckich.
      2. Ponadto pod adresem: ec.europa.eu/consumers/odr Konsumenci mają dostęp do internetowej platformy rozstrzygania sporów konsumenckich (tzw. platforma ODR). Platforma ODR
           stanowi wielojęzyczną, interaktywną stronę internetową dla obsługi Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporów wynikających z zawarcia na
           odległość umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
      3. Skorzystanie z ww. pozasądowych sposobów dochodzenia roszczeń i rozstrzygania sporów jest dobrowolne i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu (Konsument i
           sprzedawca) wyrażą na to zgodę.
      4. Żadne z postanowień niniejszego Regulaminu nie ma na celu naruszenia ustawowych praw Konsumenta. W przypadku jakichkolwiek sprzeczności postanowień niniejszego Regulaminu
           z prawami Konsumentów wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów – w miejsce zakwestionowanych postanowień Regulaminu stosowane będą zawsze ustawowe
           regulacje.