W końcu mam przez parę chwil dostęp do internetu, więc dodam kilka słów od siebie.
Problem rzeczywiście najczęściej dotyczy przeglądarki Internet Explorer, oczywiście nie wszystkich jej wydań, jednak bardzo przepraszam że obecnie nie wszystkie przeglądarki w pełni są kompatybilne z naszym sklepem. Czasem rzeczywiście wystarczy skasowanie plików cookies.
Teoretycznie, nasze oprogramowanie sklepu które jest z nami od początku - czyli od 2006 roku spełniało wymagania wszystkich przeglądarek i wraz z późniejszym rozwojem przeglądarek (chrome, firefox, safari i opera) również było dostosowywane do najnowszych wersji.
Nie wiem dokładnie w którym momencie, jednak pewne wdrożenia informatyczne napotkały na problem ponoć wykluczający się - albo być zgodnym ze standardami aktualnymi, albo priorytetem miało być działanie na przeglądarce microsoftu.
W zakresie jednak oprogramowania - po moim powrocie z ekspedycji będziemy testować i wdrażać nowe oprogramowanie - które zapewni maksymalną sprawność w zakresie obsługi zamówień i wygody korzystania przez wszystkie strony. Po cichu liczę że uda nam się od 1 lipca wystartować z nowym programowaniem i delikatnym odświeżeniem strony.