Opcję 50 gram w każdej herbacie wprowadzimy, ale nie mogę teraz określić kiedy dokładnie - na pewno jednak dla stałych klientów będzie taka możliwość.
Wstępnie plany były inne, za co przepraszam - jednak woleliśmy się skupić od dobrych kilku tygodni na jak najbardziej sprawnej obsłudze zamówień oraz zadbaniu o pozyskanie nowych ciekawych produktów, oraz sprawne zarządzanie stanami magazynowymi aby wyeliminować maksymalnie ryzyko niedostępności produktów.
Wprowadziliśmy też test w postaci zestawów polecanych oraz zestawów świątecznych które pozwalają również herbaty kupić w mniejszych niż 100g ilościach.
Musimy się bardzo dobrze do takiej opcji 50g przygotować - również logistycznie i personalnie - pakowanie nie odbywa się u nas automatycznie.
Czasami pojawiają się takie zamówienia składające się np. z sześciu zestawów polecanych, których jestem nadal wielkim zwolennikiem. Patrząc jednak na to realnie, jeśli paczka taka jest pakowana pięć razy dłużej niż standardowa, to boję się pomyśleć jak musielibyśmy przeorganizować wszystko jeśli nagle zmienilibyśmy zasady na takie aby wszystko było w przedziałach 10 gram, 25 (dla droższych pozycji), 50, 100 itd.
Wprowadzenie tego od razu, spowodowałoby że byśmy się zakopali. A są klienci którzy składaliby zamówienia na 50 sztuk herbat w samplach po 10 gram. Sprawna obsługa sklepu przy obecnej sytuacji byłaby wtedy nierealna.
Dlatego też postanowiłem iż próbki na razie będą właśnie w takiej formule, aby był do nich dostęp przez formułę zestawów przekrojowych, pozwalających się zapoznać z charakterystycznymi herbatami i pozycjami w danych kategoriach.
W zakresie wszystkich pozycji dostępnych od 50g, planujemy takie działanie w sytuacji gdy uda nam się wdrożyć nowy system automatyzacji stanów magazynowych oraz dostosujemy pomieszczenie magazynowe do nowych stanowisk pracy pozwalając na większą elastyczność w zakresie pakowania.
Wszystkie osoby które odwiedziły kiedyś naszą herbaciarnię wiedzą, że miejsca nie mamy zbyt wiele i pakowanie paczek odbywa się za tą samą ladą przy której obsługiwani są klienci stacjonarni.
Rozwijamy się, cieszymy z zainteresowania naszymi produktami, jednocześnie jednak muszę podkreślić że zawsze wyżej stawiać będziemy najwyższą jakość obsługi klienta od zysku wynikającego z większej ilości zamówień.
Na pewno bardzo dziękuję za przypominanie się z tymi ważnymi sprawami. To zawsze mobilizuje aby pewne rzeczy zmienić, dostosować do potrzeb jakie są odczuwane przez klienta. Na wszystkie, nawet najmniejsze sugestie reagujemy bardzo przychylnie i wiele z nich już jest zrealizowanych. Niektóre wymagają dłuższego czasu wdrożenia, niemniej pamiętamy o nich.
Nowa strona internetowa i oprogramowanie które mamy od września, daje nam bardzo dużo nowych możliwości których się uczymy a z których aktualnie jeszcze do końca nie korzystamy.
Plany na najbliższe miesiące to również między innymi w końcu wdrożenie filmików i prawdziwy kanał na YT, nowy bardzo atrakcyjny program dla stałych klientów (mam nadzieję że bardzo nim na plus zaskoczymy) i kilka innych, mniej lub bardziej głośnych rzeczy które sprawią że będzie jeszcze milej, sprawniej, wygodniej, taniej a herbaty i obsługa będą jeszcze lepsze.