Herbata forum > Wszystko o sklepie eherbata.pl

Opinie na temat sklepu

<< < (17/17)

jurek:
Ja mam uwagi do strony sklepu, sztuk dwie. W sumie mam od wprowadzenia nowego układu strony, ale jakoś tak wypadło, że nic nie napisałem.

1) Brak możliwości edytowania, albo chociaż podglądu adresu wysyłki jaki się ma ustawiony podczas składaniu zamówienia. Po kliknięciu "zamawiam" nie ma się dosłownie żadnej informacji o tym gdzie paczka zostanie wysłana.

Jeżeli ktoś ma jeden adres to ok (chociaż pewnie chciałby sprawdzić czy nie zrobił jakiegoś byka etc). Ale jak ktoś ma parę to jest to bardzo niewygodne, bo nigdy do końca nie ma się pewności czy ustawiło się wszystko ok i czy paczka dojdzie tam, gdzie się chce.

2) Rozwijany koszyk. To pewnie też nie jest często spotykany problem, ale jeżeli zamawia się więcej herbat to rozwijane okienko potrafi wyjść poza dolną krawędź ekranu. I wtedy bieda bo na samym dole jest przycisk zakupu, a nie bardzo jest jak się do niego dostać. Pomaga CTRL- (minus) i pomniejszenie strony, ale to irytuje.

Narquelie:
Jeśli chodzi o edytowanie adresu wysyłki przy składaniu zamówienia, to istnieje taka możliwość: należy wejść w zakładkę "moje konto" w lewym górnym rogu strony. Tam jest opcja "inny adres do wysyłki". Trzeba to jednak zrobić przez kliknięciem przycisku "zamawiam", ponieważ wtedy zamówienie jest już zapisywane w naszym systemie. Jeśli jednak po złożeniu zamówienia odkryjemy, że adres do wysyłki jest błędny, wtedy można zawsze napisać do nas maila na herbaciarnia@eherbata.pl  lub zadzwonić do nas pod numer 12 422 93 82.

Rozwijany koszyk faktycznie stanowi problem i na pewno w najbliższym czasie się tym zajmiemy. Dziękujemy za cenne uwagi!

jurek:
Dorzucę pochwalną opinię (jaką inną :D) - sklep co prawda się pomylił i wysłał nie tą herbatę co trzeba (dobrze opisał torebkę, ale wsypał co innego). ALE rozwiązanie problemu było błyskawiczne, pani która się w tej sprawie kontaktowała bardzo miła no i "ogarniała temat" bo wiedziała, że złożyłem jeszcze jedno zamówienie i dorzuciła brakującą herbatę do nowego zamówienia.

Także pełen profesjonalizm :D

kot2kpg:
Na początku chciałem się przywitać. Forum obserwuje od jakiegoś czasu ale zarejestrowałem się dopiero wczoraj. W międzyczasie zrobiłem już 3 zakupy w eherbata.pl i dzięki temu mam swoje małe herbaciane niebo.... w zasadzie 4 zakupy, spodziewam się dużej paki Ya Bao Yesheng.. chociaż trochę się martwie bo złożyłem zamówienie na 100g wczoraj, a dzisiaj widzę że herbata jest niedostępna, albo rozbiłem bank albo mi zabrakło...



Świetny sklep, świetna obsługa a co najważniejsze świetna herbata!

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej