No i widzisz Krzysztofie, nie przeczytałeś ze zrozumieniem tego co napisałem.
Przeczytaj proszę raz jeszcze.
Ahmad w puszcze kosztuje 13-15zł, a bez puszki 6zł czyli widzisz, że za puszkę płacimy około 9zł.
Na co komu puery w papierze firmowym? To jest prawdziwie wyrzucanie pieniędzy w błoto. Bo zdzieranie papieru producenta i nakładanie swojego, czy też samo nakładanie papieru własnego na ten producenta mija się z celem. Chyba, że widzisz w tym inny cel.
Odejmij koszt puszki od ceny 55 zl za Newby i zlotowke od 17 zl za Oskar Gold i wtedy porownuj - nie wiem, dlaczego uciekl Ci ten fragment kalkulacji

Ahmada dodalem zeby pokazac ile kosztuje tansza herbata w puszkach.
Rowniez ja proponuje ponowna lekture

Puer to byl zart, chociaz nie do konca nierealny i nieoplacalny, przy zamowieniu wiekszych ilosci Raw od producenta.
YS, Awazon i sporo innych zamawiaja czasem ciastka w swoim papierze, ze swoimi biletami a wytworcy tak im tlocza nowa produkcje. czasem nawet tylko po kilkadziesiat ciastek danego rodzaju, jak podaje YS przy swoich produktach, gdy wystawia produkcje z malutkich plantacji.
Tak wiec nie ma mowy o przepakowywaniu.
Naturalnie jest to manewr handlowy - oplaca im sie bardziej wystawiac malo znane produkty pod swoja marka handlowa, w pewien sposob gwarantujac jakosc, niz jako produkt kompletnie nieznanego malutkiego producenta.
U nas w Polsce zastapienie marka krajowa chinskiej nie mialoby sensu jeszcze przez dlugie lata.