Po zrealizowanych pierwszych trzech zamówieniach pozostały tylko pozytywne wrażenia.
Wszystko przebiegało szybko i sprawnie, a herbata była bardzo dobra.
Niestety z realizacją czwartego zamówienia nastąpiły pewne problemy. Zamówienie złożyłam 4.07.2012, opłaty dokonałam tego samego dnia. 9 lipca dostałam maila z informacją: „pragnę poinformować, iż sklep eherbata.pl oczekuje na dostawę Gaiwana Classic. Natychmiast po otrzymaniu przez nas ww. produktu paczka zostanie do Pani wysłana.”
W porządku, poczekam.
Tylko tu mam pytanie: dlaczego gdy towaru tak naprawdę nie ma, jest podawana informacją, że jest na stanie?
W dniu dzisiejszym w dalszym ciągu można przeczytać, że jest na stanie...
Gdybym wiedziała, że ww. gaiwan chyba nie chce się ze mną spotkać

, zwyczajnie poczekałabym na dostawę i kupiłabym innym razem.
Teraz nie mam ani pieniędzy, ani herbaty (o gaiwanie już nie wspominając), ani nawet odpowiedzi na maila.
Tak się składa, że nie dostałam informacji jak ta dostawa ma wyglądać terminowo: kilka dni? tygodni? miesiąc? skierowałam więc maila z takim pytaniem do sklepu. Niestety do dnia dzisiejszego nie dostałam żadnej odpowiedzi.
Rozmowa telefoniczna nic nie dała.
Ciekawe, co będzie dalej...