TAK SMAKUJE HERBATA od 2006r.
wartość koszyka: €0, koszt dostawy od €2,67 - do darmowej dostawy brakuje €33,33
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
  gramatura cena ilość wartość rabat
koszt dostawy od €2,67 - do darmowej dostawy brakuje €33,33
do zapłaty €0
KOD RABATOWY
OK
FINALIZUJ ZAMÓWIENIE
      powrót do listy artykułów

      Przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

      Czy złożenie zamówienia jest wolne od dodatkowych kosztów?

      Tak - nie pobieramy żadnych ukrytych opłat. Wszystkie koszty przesyłki wybiera się podczas składania zamówienia. Są one doskonale widoczne, dodatkowo w podsumowaniu zamówienia jest przedstawiana kwota po uwzględnionych rabatach oraz jeśli zamówienie spełnia wymogi darmowej dostawy, również bez kosztów przesyłki. 

      Dlaczego darmowa przesyłka nie obejmuje przesyłek pobraniowych?

      Darmowa przesyłka dotyczy zamówień realizowanych na terytorium Polski przy dokonaniu wcześniejszej wpłaty przelewem, minimalnej kwocie zamówienia wynoszącej 80 zł oraz wyborze formy dostawy Pocztą Polską. Wtedy koszty przesyłki bierzemy na siebie, rezygnując z części naszego zarobku. Bardzo ważne jest dla nas aby nasi klienci byli zadowoleni z naszych usług. Darmowe dostarczenie przesyłki to jeden z elementów naszej polityki - aby zakupy u nas były proste, przyjemne i oparte na wzajemnym zaufaniu. Niestety koszty przesyłki pobraniowej (jak i ewentualnego zwrotu) są bardzo wysokie, jak również wysokie jest ryzyko podejmowane przy wysyłce towaru, kiedy nie jest on jeszcze opłacony. Dlatego też zachęcamy do korzystania z opcji płatności przelewem, aby uniknąć dodatkowych kosztów.

      Czy zakupiony towar można zwrócić?

      Tak, według prawa do 10 dni od otrzymania towaru - można go nieużywanego zwrócić bez podania przyczyny informując nas o tym (wystarczy email). Do 14 dni należy towar odesłać wraz z otrzymanym paragonem. 

      Jak złożyć reklamację?

      W przypadku wystąpienia problemu z otrzymanym towarem, prosimy o złożenie reklamacji drogą elektroniczną na adres herbaciarnia@eherbata.pl lub pisemną na nasz adres siedziby. W reklamacji trzeba zawrzeć informację o numerze zamówienia, czego reklamacja dotyczy oraz propozycję rozwiązania problemu. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi maksymalnie 7 dni roboczych.

      Czy wysyłamy zamówienia za granicę?

      Tak, za granicę realizujemy zamówienia. Nie jest możliwe jednak zrealizowanie zamówienia za pobraniem pocztowym. Jeśli osoba z zagranicy nie posiada polskiego konta to preferujemy płatność w euro za pośrednictwem skrill.com (e-mail potrzebny do przesłania pieniędzy to biuro@eherbata.pl) lub paypal (niestety w tym przypadku musimy doliczyć 4% prowizji).

      W przypadku wysyłania przelewu z zagranicznego banku poniżej podajemy wymagane numery i kody:

      Kod swift (bic): WBKPPLPP
      Iban: PL95109020530000000130    8    37439

      Jakie są koszty wysyłki zagranicznej?

      Są one uzależnione ściśle od wagi przesyłki oraz regionu docelowego. Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej, EMS, kuriera GLS, oraz kuriera Yodel dedykowanego na rynek Wielkiej Brytanii. Poniżej przedstawiamy przykładową opcję, która w zależności od kraju, może się różnić.

      Irlandia: 0-350g - 21 zł

      350-500g - 32 zł

      500-1000g - 36 zł

      1-2 kg - 40 zł

      2-5 kg - 109 zł

      Kiedy nadajemy przesyłki?

      Zamówienia pakowane są prawie nieustannie, choć większość z nich przygotowywana jest od rana do godziny 13. Pomiędzy godziną 13 a 14, bowiem kurierzy  odbierają  od nas wszystkie przesyłki które są już przygotowane i opłacone, lub są wysyłane za pobraniem.

      Kiedy sprawdzamy czy dotarła płatność?

      Płatności sprawdzamy kilka razy dziennie. Ostatnie jednak sprawdzenie płatności przed wysyłką następuje około godziny 13- stej. Jeśli pieniądze są wtedy na koncie - przesyłka jeśli jest przygotowana - zostaje wysłana. Aby przyspieszyć zrealizowanie zamówienia - prosimy o przesyłanie potwierdzeń dokonania przelewów - wtedy zamówienia złożone np. rano mają szansę być wysłane po godzinie 13 stej.

      Co oznaczają statusy w zakładce "moje konto" ?

      Po złożeniu zamówienia pierwszy status który się pojawia automatycznie to informacja - zamówienie złożone.

      Po otwarciu zamówienia przez nas - nadajemy mu najczęściej status - przyjęte do realizacji. Wysyłamy wtedy również informację drogą elektroniczną o przyjęciu do realizacji - wraz ze wskazaniem, iż czekamy na opłacenie zamówienia, lub płatność kartą.

      W innych przypadkach - nadajemy status - w trakcie realizacji. Oznacza to, iż dotarły do nas pieniądze (przelewem lub płatności kartą), lub zamówienie jest za pobraniem i przeznaczamy je od razu do spakowania.

      Po zrealizowaniu zamówienia - ostatnim statusem jest pozycja wysłane. Jest to jedyny status kończący zamówienie. Staramy się obecnie, aby informacje o wysłaniu były wysyłane jak najszybciej. 

      Zamówienie zostało opłacone, ale cały czas jest status "w trakcie realizacji"

      Pomimo naszych starań, aby produkty, które są oznaczone jako "dostępne na miejscu" były faktycznie na miejscu, w kilku procentach zamówień zdarza się, iż nie ma wszystkich pozycji z zamówienia. Wiąże się to z synchronizacją bazy danych raz dziennie - więc czasami dochodzi do sytuacji, że ktoś w naszej herbaciarni w Krakowie wykupi produkt, który oznaczony jest jako dostępny na stronie internetowej. Wtedy musimy czekać na ten produkt, aż zostanie on sprowadzony od dostawcy - co trwa najczęściej do tygodnia.

      Co oznaczają punkty lojalnościowe?

      Od początku istnienia naszego sklepu sumujemy punkty według prostego klucza: 1 punkt = 1 wydana u nas złotówka. Dzięki temu osoby, które kiedykolwiek u nas zamawiały mają pewność, że te punkty kiedyś zostaną przez nich wykorzystane. Wszelkie informacje na temat korzyści z programu rabatowego znajdują się tutaj: http://eherbata.pl/program_rabatowy

      Czy w herbaciarni można odebrać zakupiony przez internet towar?

      Tak, można to zrobić. Wtedy przy składaniu zamówienia należy zaznaczyć opcję - odbiór osobisty w naszym sklepie przy ul. Szpitalnej 24 w Krakowie. Najlepiej również napisać wtedy wiadomość - o orientacyjnej dacie lub godzinie odbioru, lub zadzwonić do sklepu na numer 604 133 733, aby upewnić się, że zamówienie jest już przygotowane. W przypadku braku kontaktu ze strony klienta - wysyłamy informację o tym, że zamówienie jest już gotowe do odbioru.

      Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

      Od momentu wysłania, przesyłki nadane kurierem są dostarczane najczęściej następnego dnia roboczego. Przesyłki nadawane pocztą w znacznej większości są dostarczane w ciągu dwóch dni roboczych. Czasami zdarzają się sytuacje, że termin realizaji wydłuża się do np. tygodnia, jest to jednak znikoma ilość przypadków.

      Przesyłka została wysłana, ale nie dotarła do mnie.

      Dzieje się tak niezwykle rzadko, jednak najczęsciej jest to powodem kilku czynników: błędów w podaniu prawidłowego adresu, nieotrzymaniu awiza, nie odebraniu przesyłki na poczcie w ciągu 14 dni, zagubieniu przesyłki. Co należy zrobić jeśli przesyłka nie dotarła?

      Przede wszystkim sprawdzić status w zakładce "moje konto", czy i kiedy przesyłka została wysłana. Jeśli minęło już 7 dni roboczych od wysłania zalecamy udanie się na pocztę w celu sprawdzenia, czy przesyłka nie leży na poczcie. Następnie prosimy o kontakt w celu zgłoszenia problemów z przesyłką. Najlepiej zrobić to e-mailem pod adresem herbaciarnia@eherbata.pl lub telefonicznie pod numerem 604133733. 

      Zachęcamy zatem do stałego kontaktu z nami, abyśmy wiedzieli o wszelkich sytuacjach, w których przesyłka nie dociera na czas.

      Czy możliwe są zakupy hurtowe?

      Tak. Zapraszamy szczególnie restauracje, hotele, obiekty typu SPA, wellness do kontaktu z nami w celu dostosowania indywidualnej oferty. Mamy doświadczenie w stałej obsłudze podobnych obiektów. Prosimy o e-mail w sprawie współpracy na adres herbaciarnia@eherbata.pl

      Kto prowadzi sklep? Czy to zaufana firma? Jak długo istnieje sklep?

      Sklep jest własnością eherbata.pl sp. z o.o.. Sklep eherbata.pl istnieje od sierpnia 2006 roku i jest jednym z pięciu pierwszych sklepów internetowych z herbatą w Polsce. Od listopada 2008 roku zamówienia realizowaliśmy z herbaciarni przy ul. Floriańskiej 13 w Krakowie, gdzie pakowaliśmy przesyłki. Aktualnie od maja 2015 roku, przesyłki z zamówieniami nadajemy z naszej nowej lokalizacji - ul. Szpitalnej 24 w Krakowie, gdzie posiadamy sklep stacjonarny oraz magazyn.

      Czy moje dane są bezpieczne?

      Dane osobiste naszych klientów są pilnie strzeżone. Szanujemy prywatność i nie udostępniamy ich nikomu. Wykorzystujemy je jedynie do realizacji zamówień oraz kontaktu z klientem.